با ما سبز بمانید...

700+ محصول با کیفیت

مورد پسند بیش از 7000 خریدار در دیجی کالا

5000+ سفارش ارسال شده

سئوالات متداول

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “ویرایش اطلاعات کاربری ” به صفحه‏‌ اطلاعات کابری منتقل می‏‌شوید که در این بخش امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.

لطفاً ایمیل‌‌‌‌‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌‌‌‌‌های ارسال شده به حساب‏‌‌‌‌‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند.

 

برای دسترسی به اطلاعات خرید‌‌‌‌های قبلی خود، ابتدا با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه ” آخرین تراکنش ها ” کلیک کنید، کلیه سفارش ها و فاکتور‌‌‌‌های قبلی خود را در این صفحه مشاهده می‌نمایید.

جلب اعتماد مصرف کنندگان و خریداران عزیز از اولویت‌‌‌‌های فروشگاه ما است و دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به کسب و کار فروشگاه ما رسمیت می‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید با کلیک روی نماد اعتماد الکترونیکی سایت از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید و به عنوان مهمان خرید کنید ، اما پیشنهاد ما این است برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید .تا از جایزه نقدی سایت بهره مند شوید.

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

با توجه به نوع کالا و مکان ارسال کالا روش‌‌‌‌های ارسال زیر برای شما در فاکتور خرید فعال می‌شود که به خواست خود می‌توانید هرکدام را انتخاب کنید :
پست پیشتاز
باربری
پیک موتوری
سفارش شما حداکثر 24 ساعت بعد از تایید تحویل پست یا باربری خواهد شد.
همپنین با توجه به سیاست فروشگاه در راستای جلب رضایت مشتریان خود، امکان ارسال رایگان کالا برای سقف خرید تعیین شده از کالا ها نیز وجود دارد. بدین منظور کالاهایی که شامل ارسال رایگان می‌شوند با گزینه ” ارسال رایگان ” در قسمت معرفی کالا مشخص می‌شوند.

برای اضافه کردن آدرس جدید جهت ارسال کالا باید به بخش ” جعبه آدرس ها ” مراجعه کنید.برای این منظور به دو صورت عمل کنید:
پس از ورود به حساب کاربری خود ،از قسمت ” آدرس‌‌‌‌های ارسالی ” به صفحه درج آدرس‌‌‌‌های جدید وارد شده و آدرس‌‌‌‌های جدید خود را درج نمایید.
در صفحه سبد خرید با کلیک بر روی لینک ” جعبه آدرس ها ” به قسمت درج آدرس‌‌‌‌های جدید وارد شده و آدرس‌‌‌‌های جدید خود را درج کنید.